donderdag 31 januari 2013

Gerestylde kast/ Restyled cupboard


Een poosje geleden vroeg mijn vriendin Saskia of ik eens mee wilde denken voor een meubel voor in de gang. Het mocht niet breder zijn dan een 35 cm. Anders kunnen de deuren van de kast en van de wc niet meer open. Het liefst ook een kastje met veel bergruimte, zodat er handschoenen, dassen en andere spullen in kunnen. Saskia had al overal gekeken, maar bijna alle kasten zijn op zijn minst 40 cm diep. Ik heb haar beloofd mijn ogen open te houden en naar iets geschiktst te zoeken. Ik kwam toen een mooie kast tegen bij mijn favoriete kringloop Kavel 57. Alleen een probleem. De kast was 10 cm te breed. Toch heb ik hem gekocht met het plan hem 10 cm in te korten. Volgens de meneer van Kavel 57 kon ik dat makkelijk. Gister heb ik de stoute schoenen aangetrokken en de zaag in de kast gezet. Met een beetje doorwerken is hij vandaag al klaar. Straks ga ik Saskia bellen met het goede nieuws. Ik hoop maar dat ze hem leuk vindt.

Some time ago my friend Saskia asked me if I wanted to find a piece of furniture to put in her hallway. It had to be something not wider than 35 cm. She want to be able to open her toilet door. She also wanted some room in it to store gloves and scarves. I ran into a nice cupboard at a local thrift store. One problem it was 10 cm to wide. I desided to buy it and put my saw in it. Yesterday I did and I worked hard to get it finished. I will call my friend to tell her it is ready. I hope she likes it.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten