donderdag 31 januari 2013

Beach bureau/ Beach desk

Dit bureau heb ik gemaakt van een bed van ikea. Daarvan maakte ik het frame. Het blad is gemaakt van planken die al jaren in de tuin hadden gestaan. Het kastje er onder is ook van Ikea. Het stond buiten op mijn werktafel, maar daar werkte het niet. Ik kon de laatjes niet meer open krijgen. Dus heb ik het eerst laten drogen, zodat de laatjes het weer deden. Vervolgens heb ik er een aantal latten op gemaakt. Daarna stoere luikringen erop en wieltjes eronder. Nu lijkt het net een kratje.

I used an old Ikea bed to make the frame of this desk. The top is made of some wood that was standing around in a garden for a few years. The little cupboard is also by Ikea. I used it in my outside workspace, but it didn't work. I couldn't open the drawers. So I let it dry for a few days and dressed it op with some wood and nice ironwork to make it look like a crate.

1 opmerking:

  1. hai nancy. Ik hoop dat je dit leest! heb net m'n laptop kapot laten vallen. Dit is een oud laptopje, maar ik kan er niet mee mailen, dus ik weet geen andere manier om je te bereiken dan via dit. Ik hoop dat het snel opgelost wordt. Jij hebt nog wat van me te goed, als je begrijpt wat ik bedoel. Ik probeer het zo snel mogelijk te regelen, maar ik heb ook je telefoonnummer niet. Jij kunt het mijne wel vinden denk ik. dus als je woensdag nog niks gehoord hebt, wil je mij dan bellen aub? gr Heleen

    BeantwoordenVerwijderen