maandag 17 december 2012

Kerstmarkt 2012/ Kerstfair 2012








Zaterdag was het dan zover. Ik ben er een paar maanden druk mee geweest, maar het is gelukt. De kerstmarkt stond er. Het was heel erg gezellig en er zijn best wat mensen geweest. Ik wil hierbij iedereen bedanken, die mij geholpen heeft. Saskia (hoofdkassiere), Marieke (inkpakservice), Koosje (catering), grote Stijn (muziek) en Ferry (fikkie stoken). Het weer liet het wel een beetje afweten, maar dat mocht de pret niet drukken. Hierbij wat foto's en ik ben de komende dagen nog wat middagen open, want ik heb nog wat spullen over.

Maandagmiddag 17 december 13.30 uur tot 16.00 uur
Woensdagmiddag 19 december 13.30 uur tot 16.00 uur
Donderdagmiddag 20 december 13.30 uur tot 16.00 uur
Vrijdagmiddag 21 december 13.30 uur tot 16.00 uur

Fijne feestdagen allemaal en groetjes van Nancy.

1 opmerking:

  1. Wat ziet dat er geweldig gezellig uit! Zulke mooie spullen. Hoop dat je deze week de rest nog verkoopt.

    gr Heleen

    BeantwoordenVerwijderen