zondag 9 september 2012

Werkplaats buiten / workspace outside

Meubels opknappen is heel leuk om te doen, maar binnen schuren is geen succes. Ik wilde daarom al heel lang een buiten werkplaats. Wij hebben namelijk grond naast het huis, waar al een stukje afdak was. Dat stuk hebben mijn man en mijn vader velengd. Mijn man heeft electra aangelegd en lampen opgehangen. Nu kan ik ook met slecht weer meubels opknappen. De werkbank heb ik zelf op een zondag in elkaar geflanst. Mijn vriendinnen hadden voor de kastjes gezorgd. Van resthout in de tuin heb ik een frame gemaakt. De ijzeren werkbank zijn planken uit de schuur die we over hadden. Leuk schilderijtje erbij en klaar is Nancy.

I like to restyle furniture, but sanding inside is not a good idea. I wanted a workspace outside. We have some garden next to our house and we had a small roof. My dad and husband enlarged the roof. My hubby took care of the electricity and the lights. Now I can work outside when the weather isn't great (which is most of the time in Holland). My friends gave me some cupboards. My workbench was made with shellves from our barn. A nice painting of a dutch landscape and my workspace is ready.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten