zondag 9 september 2012

Van salontafel tot sidetable/ From coffeetable to sidetable





De kringloop wordt echt mijn favoriete winkel. Ze hebben er zulke leuke dingen. Je moet er alleen even doorheen kijken. Ik heb een echte eikenhouten salontafel gekocht en daar deze leuke sidetable van gemaakt. Ik heb wel een beetje hulp van mijn vader gehad. We hebben van vier poten twee poten gemaakt. Je kunt het op de foto zien. De poten achter heb ik gewoon bij de bouwmarkt laten zagen. Ik ben zelf erg trots op het resultaat. Mijn moeder zag er niets in en zou hem niet kopen. Ik ben benieuwd wat ze er nu van vindt. Hij is trouwens al verkocht aan een vriendin. Zij zag hem meteen zitten. Ik heb er natuurlijk ook een leuke tekst op gemaakt.

The thriftstore will be my favorite shop. They have such a nice things. You only have to see through it. I bought a real oak wooden coffeetable and turned it into a sidetable. I had some help from my dad. We made two legs of the four legs. Just look at the pictures. The legs behind are new and came from a local hardware store. My mother said she wouldn't buy the table. I am curious to hear what she thinks of it now. It is already sold by the way to a good friend. She saw it and wanted it. Of course a made a nice text on it.

1 opmerking: