woensdag 19 september 2012

Tafel verbouwing/ Rebuild a table






Wat kun je allemaal doen met een gewone tafel? Nu je kunt er twee sidetables van maken. Ik heb het bovenblad door laten zagen en voor beide tafels een nieuwe rand gemaakt. 1 tafel heeft de originele rechte poten gekregen en de ander mooie gedraaide pootjes. Het bovenblad van de ene tafel is met whitewash gedaan en de andere heb ik alleen maar afgelakt. Natuurlijk heb ik weer leuke sjablonen gesneden met mijn Silhouette Cameo en die er met verf opgemaakt. De tafel met de rechte poten ben ik al kwijt. Mijn schoonmoeder was er helemaal weg van. Ik heb hem vanmorgen afgeleverd en ze is er echt heel blij mee. De tafel met de gedraaide poten is nog te koop. Het tafeltje is inmiddels verkocht.

What can you do with a table? You can make two sidetables. The local hardware store cut the top in half. 1 made a new frame and used the original legs on one table. The other table got decorative legs. The top of one table is whitewashed and the other only got vernish on it. I cut some templates with my Silhouette Cameo and painted them. My mother in law loved the one with the straight legs and I brought it to her this morning. She is so happy with it. The other one is for sale and has sold.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten