zondag 9 september 2012

Houten hart/ wooden hart

Er zwierf al tijden een hele berg hout door de tuin. Ik heb er de zaag maar in gezet en er leuke dingen van gemaakt. Zo maakte ik er onder andere dit houten hart van. Het is ooit een sidetable in mijn tuin geweest. De verf zit er nog een beetje op, maar dat maakt het leuk. Ik heb er een sjabloon opgeplakt en geschilderd om er een leuke tekst op te hebben. Ik had er meer gemaakt, maar heb ze inmiddels allemaal gekocht of cadeau gegeven.

Piles of wood where lying around in my garden. I took out my jigsaw and made some fun things of it. I made this wooden heart and used a template to dress it up. It used to be a sidetable in my garden. You can see some leftover paint. I just love the look of it. I made a few of them, but I sold some of them and gave some away as a gift.

1 opmerking:

  1. staat prachtig, wat leuk hè, dat je van afvalhout zulke mooie dingen kunt maken!

    gr Heleen

    BeantwoordenVerwijderen