woensdag 29 augustus 2012

Kastje gepimpt/ restyle a cupboard

Wat is nu leuker om een lelijk kastje mooi te maken. Kijk maar eens op de foto van voor en van na. Inmiddels heb ik het kastje verkocht en staat het in iemand anders huis te pronken. Het ging me wel aan het hart en ik heb er eerst een week naar moeten kijken in mijn eigen huis voordat ik er afscheid van kon nemen. Maar je kunt immers niet alles zelf houden.

Such an ugly cupboard. I just love to try to make something cute. Just check out the before and after picture. I sold the piece of furniture, but first I have been  looking at it for one week. You cannot keep everything, but I will miss it.



1 opmerking:

  1. ech schattig! Wat je van zo'n truttig kastje kan maken hè. Zou het in een winkel zo willen kopen!

    gr Heleen

    BeantwoordenVerwijderen